Foglalás lemondás
Kedves látogatónk!
Az Utazási irodák általánosan elfogadott gyakorlatával ellentétben náluk az előleg befizetése után hátramaradó összeget, a vendégnek a helyszínen kell kiegyenlítenie, a szállás elfoglalásának napján. Az utasnak természetesen jogában áll az utazását lemondani, meghatározott kötbérfizetési kötelezettség mellett, melyet az előleg kifizetett összegéből vonnak le. A kötbér a vendég által átutalt előleghez igazodik és a következőképpen alakul:
Az igénybevételt megelőző 21 napon túl a megrendelés lemondása kötbérmentes, csak a regisztrációs díj kerül levonásra (a regisztrációs díj minden esetben levonásra kerül).
Az igénybevételt megelőző 21-14 napon belül vagy a 14. napon történő lemondásnál, a részvételi díj 30% és a regisztrációs díj kerül levonásra.
Kedvezményes szállásdíj (az éjszakánkénti árnál alacsonyabb ár) esetén a lemondás, meg nem jelenés esetén szintén a befizetett előleg illetve a regisztrációs díj, de minimum 2 éjszaka szállás díj fizetendő, de nem a kedvezményes szállásdíj időarányos részét tekintve, hanem az éjszakánkénti minimum áron számítva.
A kötbér levonása után megmaradt összeget a vendégnek visszautalják a partner irodák, az átutalási bankköltségek a vendéget terhelik. A kötbér a már megtörtént szervezési költségek egy részét hivatott fedezni.
Az igénybevétel alatt történő lemondás esetén.
A megkezdett szolgáltatás árát, az utazási irodának/szállásadónak nem áll módjában visszafizetni a vendégeknek!
Előfoglalás, illetve hosszabb időtartamú foglalás esetén a szálláshely-szolgáltató betegsége vagy egyéb, pl. technikai, műszaki okok miatt a címváltoztatás jogát fenntartja. Ebben az esetben az Utazási Iroda az eredeti szobával/apartmannal hasonló színvonalú szobát/apartmant ajánl fel. Amennyiben a vendég saját elhatározásából vagy érdekkörében felmerült okból a cserét nem fogadja el, nem tarthat igényt a befizetett szállásdíjra. Amennyiben a vendég a cserét indokoltan nem fogadja el, a befizetett szállásdíjat az Utazási Iroda visszafizeti.
Az Utazási Irodától és a szálláshely-szolgáltatótól független, elháríthatatlan ok (vis maior, természeti katasztrófa, sztrájk, járvány vagy bármilyen technikai akadály) fellépése miatt keletkezett károkért (elmaradt utazásáért/szolgáltatásokért), nem terheli felelősség az Utazási Irodát és a szálláshely-szolgáltatót. Vis maiornak minősül az olyan szokatlan, előre nem látható körülmény, amely a fél akaratán kívül áll, és amelynek következményeit a legkörültekintőbb gondosság mellett sem lett volna képes elhárítani.
A vendégnek a hibás teljesítés észlelésekor panaszát a lehető legrövidebb időn belül közölnie kell a szálláshely-szolgáltatóval és az Utazási Irodával. Ellenkező esetben a késedelemből eredő kárt a vendég köteles viselni.
Fontos!
Az általános feltételek mellett, némelyik apartman/szálloda tulajdonos, egyéni fizetési/lemondási feltételeket szabott meg! Ezek lehetnek kedvezőbbek, vagy szigorúbbak is. A pontos feltételek az adott szállásoldalon található, melyek kiegészítésként szolgálnak.